pátek 24. srpna 2007

Poškrábaný kryt displeje na SE k750i

Nedávno jsme mi stala nepříjemná věc, od klíčů v kapse se mi poškrábal horní kryt displeje na mou SE k750i
, originalni kryt stojí v obchodě přibližně kolem 500-700Kč (za nižší uvedenou cenu se spíš dá sehnat na internetu než v kameném obchodě), a to se mi zdá docela vysoká částka kvůly tomu že potřebuju vyměnit jen horní kryt, tak jsme to vyřešil tak že jsem zašel do jednoho asia shopu kde jsem koupil komplet nový kryt za 80Kč, sice kvalita odpovídala ceně ale vzhledem k tomu že jsme potřeboval z toho jen horní kryt a zbytek jsme neměnil a ani bych to asi nedoporučoval páč bych tam určitě ani "vnitřnosti" mého mobilu nenarval vzhledem k šíleným výrobním tolerancích. Sice trochu byla pakárna tam usadit i ten horní kryt, na původní střední kryt se mu moc nechtělo, ale pilníček a trocha trpělivosti tomu pomohla. Mobil teď zase funguje jak má a přes displej je pěkně vidět a jedinej rozdíl proti originálu je, že tam není logo Sony Ericsson. Nejsem zastánce levných věcí, ale v tomto případě mi to ušetřilo celkem dost peněz.

Žádné komentáře: